siis isolohkossa "näkee", kun palkeen klemmarit avaa ja poistaa ja liuttaa kumin swingin putken päälle niin siinä se on, jos se on jo kunnolla rikki niin kumia irrottaessa tippuu neuloja kädelle, jos se on menossa ja sylkenyt rasvat ulos niin sitä rasvaa on paljon paikalla, jos ei neuloja eikä rasvaa niin raosta pystyy ruuvimeisselin kanssa ronkkimalla ja takapyörästä pyörittämällä sen verran tutkimaan että näkee onko väljää risteissä, homma kestää max 15 min
pikkulohkosta en tiedä mitään
mulla risti oli ihan päreinä 65 tkm kohdalla mutta on niillä tiettävästi ajettu 200 tkm:kin
seuraavaksi hajosi 85 tkm kohdalla tukilaakeri (siis 20 tkm jälkeen), risti oli hyvä, sorvattiin ja käännettiin (ristikon toinen pää on tarkka sovite ja liimataan laakerin sisälle, toinen pää on vaihdelaatikon akselin päällä), nyt on 97 tkm ajettu
mutta ei toi kuvan mukanen risti ajoa vielä haitannu, olen kuullut että niitä on hajonnu niin että on haitannut pyörän työntämistä mutta en ole kuullut että olisi jumittanut takapyörää ajonopeuksissa, jollain muulla voi olla parempaa tietoa
ennakko oireena on kevyt kilahdus kun veto vaihtuu, laakerin kuuli jurnutuksena kun liukuu vapaalla