Kiitos Matille uskonvahvistuksesta. Aika samoja johtopäätöksiä olen tehnyt, vaikka olen moottorien suhteen täysi amatööri. Noita välyksiä, 0,1/0,15, säädin juuri sillä silmällä, että ne välykset täytyy olla! Lisäksi järkeilin, että ajan nykyisin täällä pohjolassa ja jos vielä intoudun Sisilian kuumuuteen voin helposti välyksiä suurentaakin. Sekin aika tulee, että Annista on itku kurkussa luovuttava, että ei jää perikunnan riesaksi, ja viimeisenä palveluksena säädän sen parhaaseen kuntoon tehtaan arvoille ja tehtaan bensiinikartalle, että saavat sen sitten kaupaksi.
Jos ajatellaan objektiivisesti valmistajan antamien säätöarvojen oikeellisuutta ja kenttämekaanikon oikeutta arvostella niitä, voidaan olla montaa mieltä. Jos luen huoltomanuaalia tälle kyseiselle pyörälle Nevada Anniversaario 2011, venttiilivälykset neuvotaan arvoon imu 0,15mm, pako 0,2mm ja toleranssia ei sanota. Mutta kun täsmälleen sama kone on V7:ssä. Manuaalin kuvat ja kaikki täsmäävät täysin, vain runko on erilainen ja jotkin sivuseikat. Venttiilivälykset V7:n manuaalissa on kuin onkin imu 0,1mm, pako 0,15mm. Mielestäni valmistajan suurpiirteisyydessä on arvostelun varaa. Kun monia saatavilla olleita teknisiä selostuksia selasin löysin jostain toleranssille arvon +/-0,05mm, jos se pitää paiikansa niin olen säätänyt venttilit lähelle ohjearvoa, toisaalta – en yhtään tiedä käyttämäni tulkkilehtien toleranssia, olen ostanut ne joskus aikaan "Wartburg ja katkojankärjet" mutta aika vähällä köytöllä ja hyvässä öljyssä ovat olleet.