Itse olen käyttänyt nivelet auki, pessyt ja voidellut laakerit, koonnut takaisin ja jatkanut ajamista. Tuo ei vaadi kovinkaan paljo työkaluja tai erityistaitoja. Toinen juttu, joka olisi pitänyt aloittaa heti Breva-harrastukseni alettua, on kardaanin etupään booriholkin voitelu. Jos se käy kuivana, alkaa boorit kulua ja joskus aikojen kuluttua loppu lähestyy niin, että holkki pyörähtää akselin ympäri ja edessä on vaihdelaatikon avaaminen akselin vaihtoa varten ja kardaanin etunivelen uusinta. Tuo operaatio vaatii takahaarukan irrotuksen. Kardaani on varmistettu etupäästään lukkorenkaalla, joka painu uraansa syvemmälle kun kardaania nykäisee ulospäin jollain liukuvasara tapaan toimivalla virityksellä. En ole yrittänyt tutkia, että saisiko voiteluoperaation tehtyä niin, että vetää kardaanin ulos haarukan putken läpi. Ulos se saattaisi mahtua tulemaan, mutta takaisinasennus pitää suunnitella tarkasti, että saa holkin ja akseli ymmärtämään toisiaan.