Pärinöitä etsiessä kerran löysin ainakin yhden paikan: Tankin alla rungossa on kaksi sytytyspuolaa. Ne ovat kiinnitetty, joissain malleissa, vain toiselta puolelta kahdella ruuvilla levyyn, joka on hitsattu runkoon. Sen verran pääsevät, painavia kun ovat, siinä värisemään, että naputtavat ikävästi tankin kuilun seinämään.Sitä kun ei pääse näkemään niin keksin sen vasta kun huomasin tankin seinämässä kuluneen kohdan, maali puhki kirkkaalle pellille, niin lamppu syttyi päässä viisaan kädellisen. Lisäkiinnitys poisti vaivan.
Kytkinvaijerille olen etsinyt kiinnitystä, huonolla menestyksellä. Se kulkee ilmakotelon alta ja pääsee ikävästi nojamaan kuumaan sylinteriin alimpaan jäähdytysripaan. Siinä sekin sen verran liikkuu, että rämpättää, ja muovivaippa on jo kulunut puhki ja kuoripunos kiiltää sentin matkalta. Ei ole kunnon kiinnityskohtaa. Pari isoa mutteria on siellä vaihdelaatikon päällä. Voisi ajatella ottaa vapaavalon anturin alta aluslevyn pois ja tehdä samanpaksuisesta aineesta pitkulaisen aluslevyn, jossa sitten olisi kiinnityspiste kaapelille, vaikkapa sellainen kumiholkillinen ja joustava. Niin, juuri siksi entinen aluslevy pois ja uusi saman paksuinen, että ei anturin etäisyys vaihteiston kyseisestä elukasta muutu. On sekin jäänyt tekemättä kun joutuisi puoli pyörää purkamaan...