Kirjoittaja Aihe: California EV:n manuaali  (Luettu 4280 kertaa)

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
California EV:n manuaali
« : Toukokuu 09, 2007, 11:09:14 ap »
Terve!
Aikani kuluksi poimin EV:n manuaalista olennaisimmat kohdat ja koostin yhden sivun "manuaalin". Tarkoitus laittaa autotallin seinälle. Manuska on kuitenkin sisällä kotona, kun sitä tarvitsee. Jos joku haluaa käyttää hyväkseen, olkaatte hyvä vaan!
Kimmo
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2007, 14:19:00 ip kirjoittanut Kimmo »
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

millegt

  • Viestejä: 598
California EV:n manuaali
« Vastaus #1 : Toukokuu 10, 2007, 00:58:07 ap »
hieno taulukko josta yksi kysymys, onko toi 2 mm kulutuspinta omaa itsesuojeluvaistoa vai uusi määräys, eikös mp-renkaisiin jääny se 1 mm kun autot muuttus TWI arvoon 1,7 mm joskus vuosia sitten ?

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
California EV:n manuaali
« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2007, 08:19:29 ap »
Hei!
Manuskasta olin sen poimivinani. Italialaisten keksintöä lie...

Täytyy kyllä sanoa että kyllä omat renkaat menee vaihtoon kun 2mm alkaa lähestymään.
1mm on jo aika avuton, ihan aikuisten oikeesti :)

Kimmo
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2007, 08:23:00 ap kirjoittanut Kimmo »
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
California EV:n manuaali
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2007, 14:23:37 ip »
Kimmo kirjoitti:
Lainaus
Terve!
Aikani kuluksi poimin EV:n manuaalista olennaisimmat kohdat ja koostin yhden sivun "manuaalin". Tarkoitus laittaa autotallin seinälle. Manuska on kuitenkin sisällä kotona, kun sitä tarvitsee. Jos joku haluaa käyttää hyväkseen, olkaatte hyvä vaan!
Kimmo

TERVE,
AIKAISEMMASSA VERSIOSSA SEKOITIN ETUISKAREIDEN SÄÄDÖISSÄ JOUSENJÄYKKYYDEN JA PALUUVAIMENNUKSEN RISTIIN. TÄSSÄ KORJATTU VERSIO!

Pahoittelen sotkua, jos joku meni säätelemään iskareita tämän lomakkeen avulla!
T. Kimmo

 
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

GaryBang

  • Viestejä: 17
California EV:n manuaali
« Vastaus #4 : Kesäkuu 02, 2007, 15:43:36 ip »
Tosta rengaspaineesta sanoisin, että ainaski Continentalin kumille 2,3 bar on ihan liian vähän. Männäsuven reissussa täysmällillä kotomaan asfaltin urat ja rospuuttohalkeemat heitteli keulaa sevverta otteella, että rupes heikompaa just hirvittään. Kokeneemman kaverini neuvosta nostin paineet 2,7:aan ja hetken päästä myös takana - omaa mielivaltaa käyttäen - Misukassa 3,2:een. Ja pyörä kulki, ku juna - ja toimi, niinku se sen vielä tunnetumpi vessa.

Rengaspaineet taitaa olla aika pitkälle sidoksissa siihen, kenen nimi siinä kyljessä seisoo - ja onko ne rakennettu teräksestä vai kankaasta...
Skype: garybang