En osaa sanoa merkittäviä asioita, tähän aikaan, Heinosta, tai ylipäätään BW:n toiminnasta koska olen huoltanut pyöräni itse ja huoltotarvikkeet ovat löytyneet, muunmuassa, Motonetistä, Top-Osasta tai Storm Motorista merkkihuoltojen ohella. 1400 on vuodelta -16 ja kaikki muut ajopyörät 80-luvulta. Osa digitalisoitunena kuten T3 Blower 1000. Blogistani löytyy tarkempaa infoa.
Olin Heinolla, taannoin, töissäkin mutta totesin että ei ole minua varten. Suhteet ovat sinne hyvät ja näin, eläkkeellä, saattaisi aikaa olla neuvontaan. Jos tarvitaan. Henkilökunta on vaihtunut, eivät tunne enää. Pikkurahasta on aina pikku puute, eläkeläiselläkin. Hetken aikaa olin myös BW:n kirjoilla. Boring...
(eka iso mp oli H2 vuonna 74.. vieläkin on yksi tallissa)
Olet, Esa, pärjännyt varsin hyvin H-kakkosen kanssa koska päirjäilet edelleen. Tunnetko, tai tiedätkö, Antero Viitalan?
Oma Guzzismini alkoi GT850:n parissa. Vanha ja kulunut poliisipyörä. Vajaan kesän ajoin ja vanhana (vajaat 6 vuotta) Honda-kuskina totesin että pyörässä on potentiaalia kunhan sen kunnostan ajokuntoon. Prosessi otti useamman vuoden. Ei niin ettenkö olisi ajanut sillä joka suvena vaan entisöinti jatkui sillä hakeuduin pintakäsäsittelyn töihin Mekkaan Kuorevedelle Lentokonetehtaalle asentajaksi. Siellä motoristitoverit hoitivat pintakäsittelyt ja tulos taisi olla parempi kuin uutena. En ole nähnyt Gt:tä sittemmin kuin kuvissa. Missähän lienee?