No joo monennäköisellä pyörällä on tullut talvella kurvailtua. Ennen tuli renkaat itse nastoitettua, nykyään nastat irrallaan ostettuna(yksityisenä) on niin kalliita ettei kannata. Perusajatuksena lienee se että mitä karkeampi nastarengas, sitä leveämpi hymy polanteisella maalaistiellä. Onhan se pitkillä nastoilla tympeää sulaa asfalttia ajaa mutta jos niitä on mahdollista väistellä… Jos Quotaa miettii niin siinä paino vähän pidon suhteen jeesaa, joku rallinasta toimii ihan hyvin. Sitten jos meinaat kunnolla tykitellä, pitempää nastaa renkaan sivupaloihin.
Ruuvattavat nastat toimii kai myös, muutama vuosi Talvirallissa muuankin Italian poika ruuvasi Bemariinsa niitä kun oli pohjoisempaan menossa. Normikäytössä, ainakin Kajaanin korkeudella, yhdistelmällä rallinasta keskellä ja enduronastat sivuilla, ajaa ainakin pari talvea. Muistaa vaan pitää renkaiden ilmanpaineet mahdollisimman alhaisena.
Myös semmoinen kuin Kisarengas myy itse nastoittamiaan renkaita, myös Vianorin kautta olen joskus mopon nastarenkaita hommannut.