Mitähän pahaa olen tehnyt entisessä elämässä kun mulle...?
Calin perän isostefa vuoti öljyä, joka pruiskusi vanteella ja renkaalle. Hommasin uuden ja - mielestäni - vaihdoin se huolellisesti. No, eipäs se kauaa pitänyt. Eilen vaihdoin taas uuteen. Tein sen, jos mahdollista, vieläkin huolellisemmin. Erityisesti kiinnitin tarmoa sen akselin liukupinnan puhdistukseen ja "hiontaan". Tarkistin vielä kirkkaalla valolla, että kiillottuma oli hioutunut mattapintaiseksi. Asennuksessa voitelin stefan ohuella öljyllä homman helpottamiseksi. EN vasaroinut tiivistettä, vaikka se oli hyvin tiukka.
Myyjän tuoteteksti: >>Tiivisteiden todellinen lepomitta sisähalkaisijassa keskimäärin 1,5mm pienempi ja ulkohalkaisija 0,15mm suurempi jotta luotettava tiivistys saavutetaan<<.
Samalla pesin ja voitelin sysäyksenvaimentimen kumipalikat.
Kokoonpano meni hyvin.
Ja tänään pitkä koelenkki. Tulos: Öljyä tulee edelleen vanteella ja renkaalle. En muistanutkaan minkälaisia sanoja olin joskus opetellut. Päätin myydä koko värkin kansallispukuisille...
Nyt Veljet hoi! Mitäs pitäis tehdä? Voiko sen stefan kohta akselissa olla kulunut "kuopalle"? Mitäs sille voi tehdä?
Pitäiskös olla toisen tyyppinen stefa? Nyt on kuvanmukainen.