Eri puolilla foorumia tulee melko usein eri syistä esille että Mandello del Lariossa suunniteltu peli tykkää lämpimästä. Arvelin eilen että kun lehdistö kirjoittaa "voimassa erittäin tukalan helteen varoitus" - jospa tekisin Guzzille mieliksi ja heittäisin lenkin. Päälle puettava varustus minimiin ja liikkeelle. Mikäs, eri toten mukavastihan tuo meni kun aina paikallaan ollessa oli varjossa ja jo lähtiessä toimi niin että ei ollut kohtuutonta hikeä. Ehkäpä tämä oli vaan "mutua", mutta erityisen nöyrästi peli kulki (tai aggressiivisesti - kulloisenkin tarpeen mukaan - V11 jarruvarustus on kunnossa ollessaan mielestäni hyvä ja tunnokas). Ja renkaiden pito oli myös hyvä, pikipaikkoja ja uutta asfalttia väistellessä. Tankilla Apriliakuski kysäisi että "tuo on varmaan kuuma näillä keleillä" (Guzzin V siinä tyrkyllä). Totesin että päinvastoin, kun on tullut ajeltua myös Aprilia Mille R:llä, se puhaltaa kuskille helteillä kuumaa kintuille. Ainut paikka missä olen kokenut kuumien sylintereiden kiusaa on ollut Italiassa, helteessä, tietullijonossa (kun on joku sata km juuri paahtanut menemään motaria auringossa ja siitä suoraan jarrutellen tullijonoon), kun aurinko paahtaa niskaan pilvettömältä taivaalta ja lämpöä on > 30 C.