Harmaa johto mitattiin ja siihen liittyvässä avattavassa liittimessä ( tankin etupuoli ) oli ohmi mittauksella useita "pinnejä" siihen yhteydessä
Mr
Sivutuen releen(41) muiden johtojen värit on kaaviossa määritelty paitsi, navalta 30 napaan 86 (se nyt katkaistu napa) tuleva johdin.
Se voinee olla minkä värinen tahansa, mitä johtoa on sattunut johtosarjan tekijällä olemaan. Kaaviossa kytkentä on tehty suoraan 30-86.
Todellisuudessa liitos voi olla jossain muualla ja johto "häviää" nyt jonnekin johtosarjan sisään. Asia varmistuu kun katsoo releen kannasta.
Napaan 30 ja 86 tulee jännite kun ohjaustangon tappokytkin asetetaan asentoon RUN, samalla syntyy yhteys moneen muuhunkin paikkaan.
Siksi mitattaessa Ohmi-mittarilla releen(41) navasta 86 yhteyksiä muualle sähköjärjestelmään, niitä löytyy useista paikoista.
Jälleen kaavion mukaan, kun sivutuki potkaistaan ulos, sivutuen asennon tunnistavan katkaisimen(33) navat yhdistyvät ja sivutuen rele(41) vetää.
Silloin katkeaa virta startin releen(35) ohjauksesta, ECU:n releiden(27 ja 44) ohjauksesta ja bensahanalta(14). Guzzi on silloin vaaraton.
Nyt kun teillä on sivutuen katkaisimen johdot yhdistettynä Guzzin pitäisi myös pysyä vaarattomana....
Jos tilanne näyttää kuitenkin mittausten mukaan joltain muulta, johtosarjassa on edelleen jossain yhteen sulaneita johtoja