Niin, toki noihin käytösongelmiin voi olla muitakin syitä kuin alustan säädöt, kuten renkaat, jarrujen kunto, laakerien kireys jne, mutta se lienee pässinlihaa kaikille.
Tuo käännös oli kait muuten ihan jees, mutta kohdassa kolme se leveäksi meno ei välttämäti tartte olla etupään sladia ihan kirjaimellisesti, vaan tiukemmassa kanttauksessa ja siitä ulostullessa saattaa ajolinja levetä haluttua leveämmäksi sopivissa olosuhteissa. Siihenkin vaikuttaa sekä renkaan profiili että sen etupään säädöt. Jos keula on liian pomppiva ja/tai löysä, se saattaa vetää kaarteesta avatessa linjan hiukan leveeksi, kun jousitus palautuu kaarretilanteesta.
Sitten tuo kohta 8, kyseessä saattaa tietty olla tahallinen huumorikäännös, mutta tuossa originaalissa viitattiin kyllä matkustajan eikä lisätyynyn kanssa ajoon. Toki ihanteellisella matkustajalla on aina kaksi tyynyä kuskin selkää vasten.
Elikkä pyörä tuntuisi paremmalta kakspäällä kuin yksin ajaessa, ilman että takapään preloadia olis säädetty lisääntyneen lastin mukaisesti.
TS. pyörä tuntuu turhan jäykältä ja kovalta yksin ajaessa, mutta muuttuu sopivammaksi, kun muija tulee kyytiin. Siinä tapauksessa jousi on säädetty turhan jäykäksi, ja sitä kannattaa hiukka löysätä.