Tätä taitaa olla kysytty jo moniaita kertoja:
https://foorumi.guzziclub.fi/index.php?action=search2 Hakuruutuun vain sana Varaosia.
Toki on niinkin että firmoja katoaa ja uusia syntyy niin vastaan aivan lyhyesti:
Varaosia, renkaita ja huolto- sekä korjausosia olen hankkinut Puuilosta, Biltemasta, Motonetista, IKH:sta, Tamlaakerista, Storm Motorista, Bike&Boat World:ista sekä monesta paikallisesta firmasta kuten kemikaalikestäviä tarvikkeita Korja-Kumista sekä Top-Osasta. Lisäksi jarru-, öljy, ja polttoineletkuja Heavy-Tek:stä. Joskus ajattaa hieman kylää ympäri.
Tammer-Diesel on tehnyt useisiin pyöriini kansiremontit edullisesti.
Hankalimmin hankittavat sähkötarvikkeet olen saanut TSP:ltä.
Stein-Dinse. Saa yleensä liki kaikkea.
TLM toimittaa sekä uusia että eritoten käytettyjä purkuosia.
Agostinilta olen hankkinut joskus isonkin satsin osia vanhimpiin pyöriini.
Italiassa on runsaastikin firmoja jotka Guzzin osia toimittavat.
Kokemukset kotimaisista pääosin hyviä kuten laakeriliikkeet eikä Storm Motorikaan ole useinkaan jättänyt pulaan. Nakkilan P&M myy yleistarvikkeita moniin italialaisiin merkkeihin. Erikoisosat erikoiskaupasta. Joskus, varsin harvoin, on tarvinnut tehdä osa itse. Yleensä tarvikeliikkeessä pitää osia kysyä ajoneuvon rekisteritunnuksella. Guzzeja ja Benelleitä on ollut 60-lukuisista liki tähän päivään moninaisia.
Stein-Dinse on ollut se paikka mistä eniten olen osia ostanut. Joskus tulee viikossa joskus menee kolme. Vika saattaa olla kuitenkin kotimaan päässä. Vaikka osat olisi tilattu ovelle eivät aina tule vaan postissa tulee ilmoitus että osat ovat jossain terminaalissa Hevonkuusessa noudettavissa koska tilaajaa ei ole tavoitettu. Pskapuhetta. Laiskuutta se on.