No pitäsköhän munkin jotain kirjottaa. Eli mopostahan se lähti oli Ökland"oliskohan vuosi -69. Sitte tuli Kawa 85 kuutioinen vm.? ei olllu mikään krossipyörä se oli -70-71 mulla.
Seuraava oli Jammu RD 350 2-pyttynen kakstahti "tykki"vm.-69 se oli 71-74? .Sen kanssa kävi näin,kun olin myymässä sitä, kaveri soitti ja pyysi tulla näyttämään sitä kaupunkiin ja niin menin kaveri lähti koeajolle ja tyrkytin vielä kypärän päähän ja menoks, eikä sitten palannut takaisin (varasti pirulainen). Ostin tossa välillä tästä samalta kylältä vanhalta maaisännältä IC 350 vm.53 myrkynvihreä,ja seoli minulla 72-99. No se oli mulla reilun 20 vuotta varaston perällä öljyn peitossa.Tässä välissä kului noin 2 vuotta ja sain soiton Interpolista Että teidän Yamaha on löytynyt ja se on tuolla 20 km.Oslosta että tuodaan pois.Pyörä oli ok kunnassa vähän uutta ,ketjut yms.Möin sen melko pian naapurin kaverille.
Tässä tuli vähän väliä kun tuli väsättyä perhe.
1998 tuli Jammu XJ 750 Seca vm.83 siinä tuli sitten poika kyytiläiseksi ja reissattiin Suomenmaata.Se oli 2002 vuoteen. Tästä tuli mieleen kun oltiin pojan kanssa Saaristorallissa ja siellä oli kuormaauto jossa oli sivu auki
ja sisällä MOTOGUZZI ja eikö mitä joku käynnisti pyörän ja mitkä ÄÄNET!! tais siitä kimmoke tulla.
Ja niinhän se oli, tuli California 3 -88 vuonna 2003-2008 se oli aika roisissa kunnossa oli vissiin ulkona säilytetty käyttämättömänä, oli tuota hapettummaa,kyllä se talvenaikana siitä lähti. Tässä vaiheessa vaihtui kyytiläinen kun tuo vaimo (joku T.V sanoi takapenkin ihanuus) innostui kyytiläiseksi ja siellähän tuo on viihtyny.
Seuraavaksi vaihtui California EV Touring-04,seoli 2004-2020
2020 syksyllä vaihtu California 1400 Tourinkiin
Niin se vaan on että ne äänet ja joku muu pitää !!!?

?