Samalla tekniikalla eli 2-venttillikansilla mutta 350-kymppinen. On myytävänä Kalvolassa eli nyk H-linnassa.
Voin laittaa neuvottelut käyntiin. Mallia C. Mietin sitä eläkepyöräksi itselleni mutta taidan vielä vartoilla...
Muutamat 500cc ja sitä pienemmät kuten 350 ja Japaniin markkinoitu 250 käyttää sirompaa tekniikkaa. 650 ja isommat ovat järeämpää tekniikkaa voimansiirron osalta. Toki yhteneväisyyksiä on mutta kaikki ei täsmää. Lähinnä voimansiirrossa on, luonnollisesti, eroa. Pikkukoneet ovat varsin pirteitä.
Lario, neliventtiilikansilla, joka on 650cc on varsin yleinen. Täyskatettu malli on haluttu.
Aikanaan minullakin oli merkittävä määrä kilkkeitä ko. malliin. Lähinnä Agostinilta hankittuja spesiaaliosia kuten kestävät venttiilit. Kävin, kun tilaisuus sattui, asioimassa.
Kaksi uudelleen rakentamaani Lariota lienee olemassa jossain. Itse asiassa pyörä josta olen saanut kiksejä eniten. Älkääkä luulko etten olisi ajanut saksalaisilla tai japanialaisilla pyörillä. Lariosta on olemassa myös 350-versio. Ehkä pienempikin mutta en tiedä varmasti.