Vain sisäkkäiset tuplaputket voivat hetken olla kirkkaita. Guzzeissa en ole niitä tavannut. Kromiputket sinistyvät ja rosteriset muuttuvat enimmäkseen ruskeiksi. Titaanisia, sinistyväisiä, en ole Guzzeissa, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, juurikaan nähnyt.
Rosterisia on kahdenlaisia: umpirosteria halvemmissa malleissa, kalliimmissa rosterilla silattua terästä. Jälkimmäiseen tarttuu magneetti. Käytännössä asialla ei ole suurta merkitystä. Kuumuus tekee päästövärit kaikkiin rautametalleihin. Asiasta, eli värjääntymisestä, ei pääse eroon muuten kuin olla ajamatta. Useimmiten motoristit arvostavat päästövärejä.
Stonessa ja ehkä, Jackalissa on "rosteriset" käyrät. Hieman vuosimallikohtaista. V10-malleissa useimmiten rosterilla silatut rautaputket.
Halvimmissa Cali-versioissa on kokorosteriset äänenvaimentimet jotka ovat hyvin haluttuja. Ikuiset. Jos ei kaadu.