Kirjoittaja Aihe: Tarjolla apua Breva 1100 käynnistysongelmiin  (Luettu 2639 kertaa)

Junkers

Tarjolla apua Breva 1100 käynnistysongelmiin
« : Lokakuu 12, 2020, 23:51:24 ip »
Alempana olevassa pitkässä viestiketjussa "Breva 1100 käynnistysongelmia" kerroin, että postin kulku USA:sta takkuili pahasti kesän aikana. Sen vuoksi MPH Cycles lähetti minulle kahteen kertaan tuollaisen käynnistysreleen virransaantia parantavan palikan. Ensimmäinen paketti lähetettiin 25.6. ja se tuli perille 2.9. Toinen paketti lähetettiin 4.8.2020 ja se tuli perille tänään 12.10.2020. Tasaisen varmaa toimintaa siis.

Nyt minulla on siis yksi ylimääräinen tuollainen palikka, josta en ole maksanut mitään. Olen sopinut lähettäjän kanssa, että tiedustelen, josko joku täällä Suomessa haluaisi palikan ostaa (voisi tulla jopa hieman rivakammin perille kuin suoraan USA:sta tilaamalla). Jos joku on palikasta kiinnostunut niin ilmoittautukoon minulle yv:llä tai soittamalla numeroon  nollaneljäneljä511391kahdeksan (mieluiten iltaisin).

Jos joku on tästä kiinnostunut kyselen Teksasista miten tuo finanssipuoli hoidetaan ja lähetän paketin maksujärjestelyjen selvittyä avaamattomana tarvitsijalle.

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
Vs: Tarjolla apua Breva 1100 käynnistysongelmiin
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2020, 10:14:48 ap »
Yritin pistää sulle yvn, mutten onnistunu.

Laita mulle viestii, oon kiinnostunu, jutalaine(ät)gmail.com.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

Junkers

« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2020, 23:36:52 ip »
Tämä minulle ylimääräinen korjauspalikka päätyi Jukalle Tuusulaan. Melko monta sähköpostia Teksasiin tämä homma kaikkiaan vaati kun postin kulku korona-aikana on mitä on. Ensi kesänä ovat kahden isolohkoisen Brevan käynnistysmurheet toivottavasti historiaa.

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #3 : Lokakuu 22, 2020, 08:01:10 ap »
Kiitokset piuhasta. Pistin Texasiinki terkut.
Syssyn aikana äpöstän kitin paikalleen muun huollon yhteyvessä.
Ompahan keväällä sitten jännä nähä kui toimii.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

Hanklem

« Vastaus #4 : Lokakuu 23, 2020, 23:26:11 ip »
Hyvin on toiminut - ja asennukseenhan menee noin 5 min. Siinä akulle menevässä johdossa oma varoke (15 A), joka mulla on kärähtänyt muutaman kerran - liekö ollut kosteus syynä (sateen jälkeen, kun seisoo kesät ulkona). Hörähtää lyhyesti ennen kärtsäämistä. Mulla toi starttiongelma siis oli sellainen, ennen tätä palikkaa, että startatessa oli täysin mykkä - virkosi sitten omia aikojaan, ilman toimenpiteitä... Ei starttiongelmia tänä kesänä, joka valitettavasti taisi jo mennä...