Meinasin itsekin tarjoilla samaa, että runko nostetaan pois tekniikan päältä, eikä toisin päin. Kone itsessään taitaa laittaa aika lailla hanttiin, että yksinään rungosta poistuu. Näin ainakin aiemman mallin pikkulohkossa, jonka olen pariinkin kertaan palastellut. Ei ole paha rasti, vaikka kuulostaa kovalta.
Suuttimillahan on suora poraus imukurkussa ja tiivistys hoituu vain o-renkaalla, kuten Breeze kirjoittikin. Vetämällä lähtee kyllä ja o-rengas menee joka tapauksessa vaihtoon, kun on kerran irroitettu. Suuttimen rungon pitää kestää irti vetäminen, tai sitten se on jo muutenkin hapertunut vaihtokuntoon. Äkkiveikkaus, että vastaavaa suutinta saa maailmalta halvalla, jos rikkoutuu. Guzzi ei näissä palasissa viitsi keksiä pyörää uudelleen, niin lienevät aika lailla bulkkitavaraa.