Enpä ole miettinyt koskaan, paitsi teoriassa, jokus amisaikoina, miten jakopään merkinnät, sytytyshetken ja venttiiliajoituksen suhteen korreloivat kampiakselin ajoituksen suhteen. Tyypillisesti sitä varten on selkeät merkit joista ei voi erehtyä. Moottorin lohkossa on puoliympyrän muotoinen kolo klo 13 kohdalla ja vauhtipyörässä, mikäli on oikein ajoitettu kampiakselin päässä olevien merkkien suhteen, selkeä nuolimerkki joka osoittaa, oikean sylinterin ykk:ta. Kampiakselin päässä on paksuhko viiva joka laitetaan vauhtipyörän kanssa kohdalleen. Näin äkkiseltään vanhasta muistista. Pahus, kun nykyvehkeissä ei tarvitse tällaista miettiä. Pöhlööntyy tekniikan edistyessä. Kaikki näkyy tietokoneen näytöllä.