Itse mittaisi jännitepisteitä.
Akku-rele-rele-rele-startti.
Rele mainittu kolme kertaa, kun siellä on kolme B+-napaa.
Akulta tuleva B+, startille lähtevä B+ joka on starttireleen ohjaama ja kolmas on releen ohjaukseen käytettävä starttinapin ohjaama jännite.
Jännitemittari B+-napaan kiinni, starttinapista liipaisu ja tiukka tuijottus jännitemittariin, myös koetuskynä, eli valo on hyväksyttävä mittausväline.
Johonkin se sähkö pysähtyy, jos starttinapin painaminen ei heti aiheuta starttimoottorissa liikettä.
Mutta, jos arvauslinjalle lähetään, niin starttirele jumittaa tai sitten starttinapin ja starttireleen väliin on sotkettu ohjainlaite ja se on minun mukavuusalueen ulkopuolella.
Minulla oli aikoinaan ameriikan mantereen juppiveneessä sama ongelma, mutta viive ei ollut kuin maks. 5 sekunttia, mutta on sekin pitkä aika odotella virta-avain pohjassa.
Vika poistui uudella starttireleellä.