Kaikesta päätellen tässä -96 Mandellon hihnalta tullessa on valurautalevyt. Juuri noin, kostea henkäys saa pintaan ruosteen puhumattakaan pesun jäljiltä.
Kelluntaosat tuntuvat olevan kunnossa ja olenkin niitä vähän pyörittänyt etteivät ole jumissa tai epäsymmetrisiä. Ei vielä tullut sännättyä jarrupalakaupoille.
Jotenkin aavistelin, että uusia näkökulmia voi vielä tulla. Nyt aletaan olla aikalailla rajamailla mitä kannattaa muuttaa ja mihinkä saakka. Haluaisin pitää pyörän alkuperäisessä kunnossa. Josko mentäisiin yhdessä museorekisteriin 2027

. Viimeisessä jarruremontissa tuli kevyesti hiottua etupään jarrulevyjä. Levyt ottavat aika tasaisesti nyt, mutta eivät virheettömästi. Uudet rosterilevyt voisivat olla osaratkaisu yhdessä tarttuvampien jarrupalojen.