Onnittelut myös hyvästä pyörävalinnasta.
Jaa ettei EV taipuisi mutkiin?
Vaikka on suht raskas pyörä, niin parhaimmillaanhan ovat nimenomaan mutkateillä.
Varsinkin nopeahkot kurvat on ilo "heitellä" ja on sellainen varmuus että huomattavasti tiukemminkin on varaa ajolinjaan ainakin näin kevyen kuskin alla kokemuksilla.
Ihan syheröteillä paino sitten tulee jonkun verran esille.
Hyvät on mielestäni ominaisuudet suuntavakauden ja ketteryyden balanssin suhteen.
Kaikkiaan ollut hyvin luotettava ja hyvä pyörä tuo oma vastaavani -02 hydrauliventtiili versio.
Matkapyöränä ja kaikkeen, vaikka kauppakassina, tavararahtaajanakin työasioissa.
Oikein tyytyväinen olen vastaavaan.
Luonteikas ja hieno pyörä.
Vääntää suht hyvin ihan alhaaltakin, mutta koneelle ja kaasuvasteeseen on parhaimmillaan tuntuma tuossa 3-5000 rmp.
Mutkatiet jotain 4500 kolmosella, niin kuinkas hidas painava Cali oikeasti on?
Vastaan itse että riittävän ripeä.
Sitten kun mennään jonnekin 140kmh+, niin vakaus alkaa katoamaan vaikka onkin tukeva Tontirunko.
Tosin omassani takaiskarit alkaa olemaan löysähköt ja vaikuttaa.
Isossa roolissa on tietysti myös renkaat ja paineet.
Suosittelen vakauden kannalta että on reippaasti painetta kumeissa.
Itse päätynyt että edessä 3bar ja takana hieman vähemmän on ok, kaksi päällä taakse hieman lisää ehkä.
Mikään moottoritienielijä ei siis ole, mutta kuka nyt tylsää suoraa muutenkaan pyörällä mielellään ajaisi?
EV, tässähän alkaa tulemaan kuumetta tielle taas..