Kirjoittaja Aihe: Varsinais-Suomalaiset Gruppolaiset  (Luettu 21528 kertaa)

Terho

Varsinais-Suomalaiset Gruppolaiset
« : Maaliskuu 02, 2007, 12:43:57 ip »
TERVE !

Uutena Gruppolaisena ajattelin, utelias kun olen:O, kysellä löytyykö täältä Varsinais-Suomesta minkään näköistä löyhää gruppolaisten liittymää, esimerkiksi kokoontumisten tai muiden merkeissä. Pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa ainakin taitaa semmoinen olla.

Tarkoitus EI siis ole mitenkään klikkiytyä tänne lounaisnurkkaan tai muuta sellaista.

Itse olen Turusta ja ajellut vasta yhden kesän Cali III:lla, joka oli lähes ensi kosketus moottoripyöräilyyn, jollei piikin kokeilua 80-luvun alussa lasketa. 

PS On muuten todella hyvät nämä Gruppon tekniikkasivut. Rupeaa ummikkokin innostumaan pyörän rassaamisesta.

Terho

I.H.

« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2007, 13:41:46 ip »
Eipä taida löytyä löyhää liittymää,sellainen voisi kyllä olla , tarvittaisiin vain joku innostunut "puuhamies"(henkilö) joka ottaisi ns. ohjakset käsiinsä. Käsittääkseni Guzzisteja täällä maailmankolkalla on useita kymmeniä,että jonkunlainen kokoontumissysteemi voisi täälläkin toimia ! Ja onhan se tuo maahantuojakin aivan nurkan takana.   :O 
Titaniumin kuski

Nipa

« Vastaus #2 : Maaliskuu 05, 2007, 10:41:56 ap »
Porukat varmaan lähtee ajelemaan huhtikuun loppupuolella ,voisin järjestää kokoontumisen  Salon keskustassa olevassan kahvilassa sopivin väliajoin, omistajan uskon pystyväni suostuttelemaan pitävän paikan auki tapaamisaikoina, ehdotelkaa viikonpäivää ja kellonaikaa niin katsotaan kehkeytyykö tästä jotain.

Nipa

I.H.

« Vastaus #3 : Maaliskuu 05, 2007, 13:42:13 ip »
Mulla ajokausi alkaa toukokuun 1. Voisiko ajatella esim. torstaisin parittomina viikkoina n. klo 18.00 . Ensimmäiset kokoontumuset olisivat siis 10.05. ja 24.05. Katsottaisiin jatkoa sitten jos saadaan jengiä liikkeelle.
Titaniumin kuski

Tuulenpoika

« Vastaus #4 : Maaliskuu 05, 2007, 18:16:27 ip »
Voisihan kiinnostuneita Guzzimiehiä löytyä.Asun Turussa ja ajelen vanhalla calilla vm.88.Tunnen myös pari muuta heppua ketkä voisi myös joskus lähteä mukaan ajelemaan.

Aapo

« Vastaus #5 : Maaliskuu 06, 2007, 01:40:34 ap »
SAATTAISIN minäkin joskus poiketa, eihän tuo ole kuin 120km sivu.

MarkkuA

« Vastaus #6 : Maaliskuu 06, 2007, 07:46:32 ap »
:cool:

Raisiost yks Nevada kuski vois kanss ilmestyy kokkoontumisiin.

MarkkuA

Nipa

« Vastaus #7 : Maaliskuu 06, 2007, 08:39:12 ap »
Tuo kuulostaa ihan hyvältä ,joka toinen torstai  klo 18.00 alkaen 10.5 paikkana Cafe Rio Salossa osoite Länsiranta 8 http://www.caferio.fi siellä on karttta jotta löytyy perille ja emäntä lupasi pitää kahvilan auki kokoontumis iltaisin. 

Nipa

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2007, 08:47:00 ap kirjoittanut Nipa »

Antsu

• Murr
« Vastaus #8 : Maaliskuu 06, 2007, 09:51:41 ap »
No niin

Saataishan sitä joskus Salossakin poiketa. Matkaa niinkin paljon kuin 66 km :D

Vacilando

« Vastaus #9 : Maaliskuu 06, 2007, 11:52:39 ap »
Kuulostaa kivalta. Olen tota LAISKUUTTANI monta kertaa funtsinut, mutta siihen se on aina jäännyt. Salo tuntuu ihan hyvältä. Toki sais varmaan MOTO ITALIANKIN patiolla iltaisin kokoontua??, tosin ei kenenkään kahvihammas tuskaa pysty sillai siellä paikkaamaan. Turkulainen olen, ja ajattelin CALIN viedä tielle heti, kun pihalta poistuu lumet, ehkä niinkin aikaisin kun tässä kuussa. Eipä olis aikoihin moista tullut tehtyä. :O ja:cool:.

• Vieras
« Vastaus #10 : Maaliskuu 06, 2007, 13:13:09 ip »
Hei. Turussa on olemassa jo luonteva kokoontumispaikka ajokautena. Aurajoen rannalle Martinsillan kohdalle kokoontuu joka keskiviikko kello 18 eteenpäin  moottoripyöräilijöitä, parhaimmillaan joitakin satoja kerrallaan. Guzzikuskeja on yleensä paikalla 2-5, mutta yleensä hajallaan siellä sun täällä. H-D kuskit, Intruder kuskit jne ajavat pyöränsä vierekkäin, mutta Guzzistit ovat hajallaan, kuka missäkin hortoilee. Huhtikuun lopulla nuo kokoontumiset taas alkavat. Itse olen yleensä paikalla. Siellä voisi harjoitella kokoontumista, tiedä häntä, vaikka onnistuisikin. Kenenkään ei tarvitse suunnitella ja järjestellä mitään.

Kaijus

« Vastaus #11 : Maaliskuu 06, 2007, 13:29:10 ip »
Kyl maar määki viäl niimpal turkulaine olen et Salos vois joskus poiketa kaffel
(vasta 25 vuotta sitten pois muuttanut, mutta yhä TuMPin jäsen ja TPS viiri työhuoneessa - vähän alaspäin osoittaa, mutta kuitenkin).

Jotenkin vaan noi viikon illat häviää johonkin, Mäntsälässä ehdin käydä pari kertaa ja taisin Espoon Kahvituvalla piipahtaa kerran tai sitten se oli edelliskesänä.. Ja Hyrylästä on kuitenkin niin lyhyt matka kaikkialle...

No ensteks pitää saada T3 Calin startti toimimaan - olen sitä käynyt kyllä moittivasti tuijottamassa, mutta ei ole se ainakaan vielä tehonnut. Joutuukohan sitä poikkeuksellisesti tekemään :( remonttia! En ole moiseen tottunut koska olen Guzzeilla ajellut vasta 20 vuotta.

Jallu

« Vastaus #12 : Maaliskuu 07, 2007, 09:55:09 ap »
Paikanvalinta on hyvä sillä sinne on helppo tulla muualtakin. (Josko Helsinkiläisetkin uskaltautuisivat ihmisten ilmoille :vau: )  Turusta Saloon on monta mukava reittiä joten motaria ei tarvitse luukuttaa ellei halua.
Ei millään pahalla Mooses mutta Jokirannalla käyn kerran vuodessa, yleensä keväällä, muistuttamassa itselleni miksi siellä ei kannata käydä. Jotkut toki tykkäävät, minä en. Nahkurin orsilla (tai Salossa) tavataan. :D

Vacilando

« Vastaus #13 : Maaliskuu 08, 2007, 04:25:56 ap »
Joo.  Mäkin asun noin kilometrin päässä jokirannasta. Viime kesänä en käynnyt kertaakaan joella. Alussa se oli ihan jes, mutta nyt se on kasvanut ihan mahottomaksi. Taidan panikoida tollasia isoja massoja. ? :O

Cali.fi

« Vastaus #14 : Maaliskuu 08, 2007, 13:23:13 ip »
Tulen ilman muuta Saloon kahville aina kun kerkiän. Kuninkaantie Paimiosta Halikkoon on mukava ajella.  Saatan jonakin keskiviikkona käydä myös jokirannassa, mutta hiukan minäkin olen ko tapahtumaa vierastanut. Lähinnä olen käynyt paikalla katsomassa onko muita guzzeja, mutta niukasti on ollut. Tiet sulaa vauhdilla, jösses mikä kutina, itku tulee jos vielä lunta pukkaa! Aktiiviset varsinaisuomalaiset, Terho ja Nipa saavat minulta torquet.