Ei löytynyt haulla vastaavaa mutta tän voi poistaa jos ei oo uutta tai tarpeellista tietoa.
Nutasin vajaa 80tkm ajetun California Jackalin bensansuodattimen irti. Kamalannäköistä litkua tuli sisältä.

Kävin Treen Lielahden Motonetissa kysymässä löytyisikö mitään vastaavaa jos ei alkuperäistä ole. Jossain kun muistin suunnilleen samannäköisen suodattimen nähneeni. Olinpa sen vielä Motonetista ostanutkin, mutta Pirkkalasta. Jonkun Volvon suodattimen projektiin. En vain tarkemmin muistanut mallia. Oli kuulemma vaikea hakea jos ei tiedä mitä hakee olin ainoa asiakas. Biltemassa vähän yrittivät, mutta 940 suodatin oli liian iso. Pirkkalan Motonetissa sälli mittasi mallikappaleet halkaisijan, avasi ruudulle Volvon suodattimet mistä näkyi niiden ulkomitat ja haki hyllystä jonkun 240-sarjan suodattimet. Eroa päällepäin ei juuri ole, ja samat kierteet liittimille. Itse en tosin tiedä voiko näissä mitään muuta eroa olla mutta laitoin paikoilleen. Pyörän bensansaantiongelmia se ei vielä ratkaissut kun ei tule bensahanallekaan johtoja, mutta ei se ainakaan huonompaan suuntaan mennyt.

En tiä näkyykö nää mun kuvat faceryhmästä vai pitääkö muokata myöhemmin.