Kirjoittaja Aihe: California Stone -01 Vaihdelaatikon/ kytkinkopan irroitus  (Luettu 3136 kertaa)

vepu

  • Viestejä: 94
California Stone -01 Vaihdelaatikon/ kytkinkopan irroitus
« : Heinäkuu 06, 2018, 22:48:25 ip »
Millä keinoin otsikossa mainittu paketti mahtuu irtautumaan moottorista ilman koneen irroittamista?
On melko pienestä kiinni että sen sain paketin pyörähtämään riittävästi alakautta tiputtamiseen mutta kuten sanoin, pienestä jäi kiinni.

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: California Stone -01 Vaihdelaatikon/ kytkinkopan irroitus
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2018, 23:26:42 ip »
Jaa-a, eipä ole tullut kokeiltua. Mutta miksi et ottaisi pois yhtenä pakettina, moottori+vaihteisto? Samahan se tuossa vaiheessa on vaikka moottorikin olisi mukana. En minä ole ainakaan koskaan irrottanut muuten kun yhtenä könttänä. Moottori/vaihteisto irti rungosta ja sitten vain nostaa runko pois päältä.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California Stone -01 Vaihdelaatikon/ kytkinkopan irroitus
« Vastaus #2 : Heinäkuu 07, 2018, 08:18:04 ap »
Moottorin alta kannatus, niin on helppo laittaa vaakatasossa poikki.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

vepu

  • Viestejä: 94
Vs: California Stone -01 Vaihdelaatikon/ kytkinkopan irroitus
« Vastaus #3 : Heinäkuu 07, 2018, 10:59:42 ap »
Moottorin alta kannatus, niin on helppo laittaa vaakatasossa poikki.

Tarkoitatko TT jälkeen koneen irroituksen, vai meinaatko että on helppo laittaa poikki koneen paikallaan ollessa?

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California Stone -01 Vaihdelaatikon/ kytkinkopan irroitus
« Vastaus #4 : Heinäkuu 07, 2018, 14:16:05 ip »
Ei, kun jätät lootan kiinni koneeseen ja nostat rungon pois päältä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

vepu

  • Viestejä: 94
Vs: California Stone -01 Vaihdelaatikon/ kytkinkopan irroitus
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2018, 22:26:47 ip »
Kiitos kärsivällisyydestanne ja nevoista. Nythän mä vasta tänään hokasin että sen rugon saakin takaa poikki. Edellisen kerran tallilla loppui aika kesken enkä huomannut liitosta takana. Vasemman puolen runkoputkea takaa irti ja edestä löysälle. Alhaalta poikkikaari irti niin laatikko tippui alas. Ilman koneen irroitusta.