Jännittävää tuo miten paljon on enemmän asiaa näkyvillä kuin vanhoissa järjestelmissä. Fuel Correction Left/Right 1TPS/2TPS v RPM: Kaksi syliteriä neljä TPS:ää. Varmaankin aina kahden saman sylinterin tps arvot on oltava tietty identtiset, kun eikös toinen ole ”vara” tps. Kuunteleekohan järjestelmä kaikkia yhtä aikaa sitten ? Ja jos yksikin alkaa antaa toisista poikkeavia arvoja, tulee vikailmoitus, luulisi. Ei ole enää näköjään "Fuel" -erokarttaa (”Delta”) sylinterien välillä vaan omat erilliset "Fuel" kartat molemmille sylintereille, kuten myös sytytyksessä. Tuo on sitten mielenkiintoinen tuo ”Torque demand” -osasto ja miten se pelaa yhteen ”Fuel Main” -karttojen kanssa. Jos ennen annettiin vaan polttoainemäärä suhteessa kaasunasentoon ja kierroslukuun, nyt on sitten mukana myös haluttu momentti. Muistanko ehkä oikein että jossain päin olisi kirjailtu että Cali1400 moottorissa on potentiaalia kovasti siihen nähden, mitä otetaan ulos, tuota vääntöä.