Tutkailinpa asiaa vielä uudelleen ohjekirjoista.
Suomennetussa käyttöohjekirjassa vuodelta 2006 ovat öljysuositukset seuraavat: moottori AGIP RACING 4T 10 W 60 tai muu standardin CCMC G-4 A.P.I SG täyttävä hyvälaatuinen öljy, peräöljy AGIP ROTRA MP 80 W 90 0,36 L + 0,002 L MolycoteA, vaihteisto AGIP ROTRA MP/S 85 W 90.
Useilla ulkomaankielillä painetussa käyttöohjekirjassa , painettu ilmeisesti maaliskuussa 2005, ovat öljysuositukset seuraavat: moottori AGIP RACING 4T 5 W 40 tai muu standardin CCMC G-4 A.P.I. SG täyttävä hyvälaatuinen öljy, peräöljy AGIP TRUCK GEAR 85 W 140 (ei mainintaa Molycotesta), vaihteisto AGIP ROTRA MP/S 85 W 140.
Aikalailla erilaisia ovat siis eri ohjekirjojen öljysuositukset, vaikka tekniikka lienee samaa 2005 ja 2006 malleissa. Tässä näkyy ainakin se Motomatin mainitsema muutos, että Molycotea pitää kuitenkin perään lisätä. Hiukan kuitenkin ihmetyttää tuo suositeltujen öljyjen viskositeettimuutos etenkin perä- ja vaihteistoöljyjen osalta. Sitä ei minusta pelkkä Molycoten lisääminen kai selitä, sillä minulla aiemmin olleen Nevadan perän öljysuositus oli juuri tuo 85 W 140 + Molycote.
Tärkeintä lienee sittenkin, että kaikissa kohteissa on suurin piirtein sopivaa öljyä riittävästi