Välillä on kuultu aika hurjaakin ropinaa kun ei ihan säätöpuoli ole ollut hallussa.
Tavallaan hydrauliversio on idioottivarma kunhan toimii, sitä kun ei oikein saa pieleen..
Sinänsä ihan mukavaa kuulostella ja säätää manuaalisesti nöitä naputtavia.
Ohjekirjojen joka huollossa puuttuminen venttiileihin lienee liioittelua.
Ainakin naapurin Jacalissa on hyvin säädöt pitäneet muutaman huoltovälin kerralla.
Just työn alla..
Vähän siinä tuppaa ruoste pesiytymään varsinkin kromausten alle, muuten on mekaanisesti kunnossa ja timmimpi(?) kone kuin omassa EV:ssäni.
Kiihtyy hieman ripeämmin totesin, toki omassa isot pakaasit, kaikkiaan painoa enemmän ja massiivi pleksi vaikuttaa, mutta noin perstuntumalla on hieman sähäkämpi tuo Sakaali.
Jaa, oliskohan noissa muuten eri välitykset ?
Muutenkin aika erilainen vaikka paljon yhteistäkin.
Ajoasento, jarrut jne, jotenkin kuin pykälää pienempi pyörä vaikka sama runko ja moottori pääosin.