Kirjoittaja Aihe: Vanha tekniikka on varmaa!  (Luettu 2231 kertaa)

FOT

  • Viestejä: 662
Vanha tekniikka on varmaa!
« : Huhtikuu 21, 2018, 18:24:04 ip »
Kymmenisen vuotta hyllyssä ollut LMIV tuli laitettua nippuun - startista ensimmäisestä paukusta käyntiin.

Perustat kunnossa - tasalämpöinen, kuiva ja pimeä talli sekä toimet ennen säilytystä - varsinkin polttoainejärjestelmän puhdistus.

Eihän se tietenkään mennyt kuin Srömsöössä - ei latausta ja vasemman puolen sylinterin rivasta alkoi tippua öljyä koneen lämmettyä.

Korjaustoimet:
Sylinterille menevän öljyputken liitoksen kiristys.
Laturin kytkennät oikein - kiitos Pekka!

Käy ja kukkuu kuin uusi - sähköisesti ohjatun värkin olisi varmaankin jo saanut paalata ;)


T,
Jukka

Ps. Punamusta siirtymässä uudelle omistajalle - kaverille :)


Lisätty tarkennus: Kovettuneet imukäyrät uusittiin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2018, 10:32:57 ap kirjoittanut FOT »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Vanha tekniikka on varmaa!
« Vastaus #1 : Huhtikuu 22, 2018, 19:20:34 ip »
Uusi omistaja odottaa jo malttamattomana. Kertoili tuossa, että pitäisi logistiikka suunnitella.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

ALi

  • Viestejä: 1 053
Vs: Vanha tekniikka on varmaa!
« Vastaus #2 : Huhtikuu 23, 2018, 12:35:27 ip »
Vanhassa vara parempi näemmä myös hieman uudemmissa Guzzeissa ...  :o
Kiinnittyi näet mobile.de käytettyjä vilkuillessa huomioni seikkaan,
että V9 mallit ovat jo Bellagio mallia edullisempia - samalla vuosimallilla ja kilometreillä.
Saksalaiset kun ovat tunnetun tarkkoja hyvän tavaran kohdalla,
niin mitähän siellä mahtavatkaan pitää uudemman V9:n heikkoutena  ???
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)