Nevadassahan on tuo sama moottoritekniikka. Silloin kun sen ostin sanottiin, että löytyy myös tehonalennussarja, kaksi pientä ruuvia, jotka sinetöidään. Työstä annetaan todistus rekisteriotteeseen. Katsastusasema hyväksyy sen pelkällä vilkaisulla, tai sitten ei. En ole kokeillut, enkä ole varma kuinka tuo onnistuu. Tuskin kuitenkaan silloisella Motoitalialla pötyä puhuivat. Voi myös olla , että määräykset ovat muuttuneet tässä 5 vuodessa.
Nuo rajoitusruuvit laitetaan johonkin kohtaan imukurkkuun rajoittamaan läpän asentoa. Niillä teho rajoittuu 25 kW:iin. Rekiseriotteessa lukee 35 kW ja kysyin, että eikös pienempi rajoitus riittäisi? Vastattiin, että pelkkä teho ei sitä sanele, vaan ehtona on myös tehon ja painon suhde, jos A2 kortilla aikoo ajaa, se on Annilla 0,183 kW/kg. Brevan painosta en tiedä, enkä Nevadan muista malleistakaan, mutta Nevadan Anniversario painaa 191 kg kuivana ja 401 kg on suurin sallittu lentoonlähtöpaino.