Motonetin H4-ledit, Autoline, eivät ole toimineet missään.
Näitä olen itsekin testaillut ja tullut samaan tulokseen. Myös Bocsh-merkkisiä perusledejä. Ei ole tehoa eikä kunnon valokuviota. Harhavaloa taivaalle ja puskikkoon. Hyvät laitteet maksavat, ovat isokokoisia ja siksi hankalia asentaa ajovalojen sisään. 
Kun lampun kotelon avaa niin se altistaa umpion kosteudelle ja lialle.
Ottaen huomioon valoja palvelevan tekniikan niin niissä malleissa joissa laturi on kampiakselin päässä on erittäinkin hyvin puolusteltavissa käyttää led-valoja, vaikka hieman honompiakin. Varsinkin jos ajo on lyhyttä ja usein käynnistyksiä tai ajetaan alhaisilla kierroksilla. Näissä pienitehoisen laturin lisäksi on usein iso akku joka ei aina ehdi täyttyä pätkäajossa saa myös latausta varmemmin.
Niissä malleissa joissa hihnavetoinen, autotyyppinen laturi on perinteisellä paikallaan on virrrantuotto huomattavasti tehokkaampaa eli sähköä syntyy bensiinistä varmasti riittävästi. Tässä tapauksessa vähän tehoa käyttävät laitteet, kuten led-valot, säästävät suoraan tankkauskustannuksissa, akun toiminnassa ja laturin hihnan kulumisessa.
1400 Californiassa on valoautomatiikkaa ja normikäytössä itselläni on ajon aikana käytössä kahdeksan lediä eteenpäin ja muutama ledi taaksepäin. Sitten kun tarvitsee isoja valoja, kuten pimeän aikaan, käytän toistaiseksi halogeenejä. Niitä, enimmillään, on eteenpäin 4 kpl. Vaikutti varsin riittävältä kun taivalsin viimeksi pimeässä. Asia jota kyllä vältän. Pimeässä ajettu hirvikolari aiheutti jonkinlaista kammoa sillä pimeydessä olikin yllättäin varsin kova kohta.