Samalla kun teet asennukset saat, ja joutunetkin, käyttämään vaseliiniä kokoonpanovaiheessa. Laita suunnilleen samanlaista kuin siellä jo alunperin hiukan olikin. Ei mitää molybdeenia vaikka sitä jotkut suosittelevatkin.
Rasvanipan reiän tulppaamisesta: tulppaus siten ettei tulppa tuki ristikanavaa sillä myöhempi, ennakoiva, huolto on helpompaa koska ei tarvitse pullauttaa kuin yksi laakerikuppi irti, täyttää se vaseliinilla ja painaa takaisin. Silloin vaseliinia virtaa ristikanavaa myöden muihin kolmeen laakerikuppiin.
Mutta jos nippa mahtuu olemaan paikoillaan niin se myös nopeuttaa huoltoa myöhemmin. Luonnollisesti kardaanin joutuu päästämään irti mutta taivuttamalla niveltä siihen saa pumpattua vaseliiniä tavallisella rasvaprässillä. Joihinkin Guzzimalleihin se on normihommaa ilman purkamistakin.
Miten toisen pään ristinivel jaksaa? Olisiko siihenkin hyvä tehdä ennakoiva huolto kun kerran osia on jo valmiiksi irtaallaan?