Onko tuon jäljen siis tehnyt tuohon letkuun läpivienti vai klemmari? Komeasti on kyllä turpoillut
Tuossa kampikammion huohotinputken päässä on pullistus ettei klemmari luista pois putken päästä. Sen yläpuolelta letku yleensä murtuu tai jopa katkeaa. Letkussa ei ole kudosvahvistusta.
Mainittakoon että joissain malleissa kyseisessä paikassa on myös huohotusventtiili joka jää letkun sisään ja helposti katoaa sen mukana. Kannattaa katsoa vaikka varaosaluettelosta onko tähän malliin tarkoitettu venttiliä.
En ole ostanut koskaan merkkikohtaista varaosaletkua koska nyttemmin laatu on vielä huonompaa vaan käynyt hydrauliikkalikkeessä ostamassa tavallista kudosvahvistettua kumiletkua. Sopivan pitkä pätkä sitä niin mutkat pysyvät litistymättä. Mutkat tietysti niin loivat kuin saa syntymään vaikka kudosvahvistettu ei herkästi litistykään. Mutta se on kuitenkin kuumissa olosuhteissa. Toistasataa-asteinen öljysumu sisällä ja etupäässäkin kuumat paikat sylinterien välillä varsinkin kun pysähtyy.