Vaikuttaa tuossa youtuben ajossa rennolta ajettavalta ja äänetkin kuulostaa hyvältä se vähä mitä kypärän sisäiseen mikkiin sitä tulee italialaisittain tiukkarytmisen kommentoinnin sekaan.
Varsinaisesti off-roadit jäi kyllä kokeilematta, sorateitäkö se tarkoittaa nykyisin?
Toki painavat adventuret onkin niin että pusikoteilläkin selviää ehkä ja painopiste on piki& sorateillä.
No ensimmäisiä testejä, seuraamme varmaan mielenkiinnolla muidenkin testaajien kommentteja.
On kuitenkin kiinnostavin malli Guzzilta, muita kun ei ole..
Pekan kanssa samaa mieltä että kun takana on laukut täynnä ja mahdollisesti matkustaja, niin mitenkähän kestää tuo takaripustus.
Vai meneekö satulan alta joku tuki rekkarikiinnityskohtaan asti? (sekin aika suoraa, ts notkuvaan suuntaan jos sitä on)
Mahdollista, nyky pikku akku lienee tuossa ja sivulta ulos, että sikäli..
Kolmio iskarinkiinnikkeen-satulan alle-taaimmaiseen tavaraa kannettevan välille saattaa tulla vielä?
Sekin vain oikealle puolelle.
En ole insinööri, laskelmia lienee tehty, mutta silmään vain näyttää ongelmalta kohta jos lähdetään oikeasti röykyttämään painoa perässä..
Pakoputki on ainakin tuettu siihen niin kevyesti että tuki nitkuttaa ittensä poikki nopeasti ajossa jos perusteräksiä.
My metallia?
Kokeilleet kertonee.
Sinänsä ihan hienoa että jotain pörisevää MG:ltä.
Toivottavsti joku katuversiokin tulee V85 konseptista.
V7, V9 on anteeksi aika seksittömiä jotenkin.
Pyöreät mittarit ja muutenkin vanhanaikaisemman näköinen jotenkin toivoisin pappatunturiksi kun ev ehkä muuttuu liian painavaksi hoivakodin portaille parkkeerata.
Oliskohan aika poistua ns ediksyksen tieltä näissä asioissa?