Moto matti sulla oli kyllä mielenkiintoisia pelejä mutta toi ahtaminen ja kestävyys ei sovi kyllä yhteen, ellei sittten rakentais konetta uusiks. Mutta se vaatii jo lompakkoa ja ammattitaitoa, tosin tekemällä oppii.. 
Erityisesti olen yllättynyt että erityisesti jo valmiiksi korkeapuristeinen V10-kone on on kestänyt ilman sisäisiä vaurioita kohtuullista ahtamista. Ahtopainetta voi säätää kulloisenkjin tarpeen mukaan tai ajaa vaparinakin. Tarvittaessa ahtopainetta on 1,7 bar ja jatkuvasti, jos niin haluaa 0,25 bar joka sekin on vapaaseen virtaukseen nähden 0,5 bar yli keskimääräisen imupaineen. Ruiskutus säätyy ilmamäärän mukaan. Mutta ei sitä ole pakko myydä tai ostaa. Ajan sillä itsekin aina kun selkä siihen soveltuu. Ajoasento kun on hieman ahdas.
Toinen ahdettu on mainittu T3. Siinä ahtamisen tarkoitus on muu kuin lisäteho. Tarkoitus on polttaa vaihtoehtoisia polttoaineita ja kullekin omansa paine.
Kestävyyttä ei ole siis uhrattu kummassakaan tapauksessa, jos sitä epäilit.