Näkynyt viimeksi kymmenkunta vuotta sitten kun LMIV:lla tuli ajeltua pikkupakkasilla.
Ilmansuodatin koteloineen paikallaan, minne myös alkuperäinen huohotus on johdettu.
1200 Sport Liqui Moly 10W-60 mp - alkuperäinen ilmansuodatin koteloineen poistettu.
LM1 Valvoline VR1 Racing 20W-50 - ei ilmansuodatinta, saatika koteloa alunperinkään. Öljyneroitin alkuperäistä tilavuudeltaan suurempi.
Molemmissa huotus keräysastian kautta ulos.
Oleellista on kotiin tullessa - viimeinen kymppi. Tiestöstä johtuen tulee ajettua hiljakseen, mutta tapojeni mukaan kierroksilla, jolloin kone/öljy on ulkolämpötilasta huolimatta tarpeeksi lämmin tarpeeksi pitkään ennen sammuttamista, jotta kosteutta poistuu ainakin sen verran, ettei kylmälimaa ei pääse muodostumaan.
pääasiassa vauhdikasta mutkatieajoa
- varmasti ennalta ehkäisee!
Oma osansa on tietenkin pyörän säilytyksellä - kuiva, viilea ja tasalämpöinen talli.
T,
Jukka