Ainakin HMB-guzzi myy öljypohjaan tyhjennysproppua, "Oil Drain Plug for Temperature Sensor", jossa keskellä M10x1 kierre lämpöanturia varten.
En tiedä onko paras, mutta helppo toteuttaa 
Juuri niin kuin tuolla blogissani esitin. Yksi haitta siitä on: joutuu pelehtimään anturin johtimen kanssa joka kerta kun avaa tulpan. Muutoin kaikista helpoin asennustapa sillä se ei edellytä öljypohjan irrotusta koneistuksen vuoksi ja onnistuu isommin öljyn kanssa lutraamatta öljynvaihdon yhteydessä.
Sorvari tekee alkuperäiseenkin proppuun kierteen muutamassa minuutissa tai tekee jopa uuden propun tarvittaessa kuten itsekin tein.
California Adamant, 950 cc kone johon asensin lämpömittarin, on liki samanlaine kuin pienemmässä Quotassakin. Normaaliajossa ei lämpötila tahdo nousta helposti yli 75 asteen. Erityisesti moottoritiellä, rajoituksen mukaan ajaessa, tahtoo kone käydä kylmänä. Mutkatie- ja kaupunkiajo sen sijaan nostaa lämpöä merkittävästi. Olen osittain peittänyt ilmavirran pääsyn sylinterille juurikin syystä että käy liian kylmänä. Kaasutinmoottorissa se ei vaikuta kuitenkaan kulutukseen kovin paljoa.
Quotan tapauksessa metsässä ja suolla möyriminen nostaa lämpöjä koska tehoa tarvitaan mutta ilmavirtaa ei synny. Sitä varten on mahdollista laittaa öljykiertoon jäähdytin ja sille pieni puhallin.
Itse en ole sellaista tarvinnut mutta California 1400:ssa sellainen on vakiona. Käytännössä jäähdytin on tukittu toimestani ettei ilmavirta pääse jäähdyttämään öljyä. Flekti käynnistyy 138 asteessa ja sammuu 125 asteessa. Luonnollisesti se ei ole käynnistynyt kertaakaan minkään ajosuoritteen aikana. Mutta siten olen saanut öljyn lämpötilan pysymään 80 - 110 asteen välillä. Edellyttää lämmityskäyttöä ennen ajoon lähtöä.