Kirjoittaja Aihe: Vilkuttaa vain vasemmalle  (Luettu 3301 kertaa)

Machiavelli

Vilkuttaa vain vasemmalle
« : Syyskuu 22, 2017, 20:29:21 ip »
Tässä pitkin ajokautta olen havainnut että pitkähkön seisonnan jälkeen vilkku ei tahdo alkaa vilkuttamaan oikealle. Näin loppukaudesta ongelma on vain pahentunut. Saa töniä peukalolla oikein kunnolla eikä välttämättä sittenkään syty... vasemmalle toimii normaalisti. Kiusallinen tilanne tällaiselle vilkkufriikille...  ;) Kosteusongelmaa/hapettumaa veikkaan mutta missä? Itse kytkimessä? Releessä? Kuljettajan päässä...?

TunturiTT

Vs: Vilkuttaa vain vasemmalle
« Vastaus #1 : Syyskuu 22, 2017, 20:31:35 ip »
Ensin avasin sen kytkimen. Sehän sen suunnan ensisijaisesti määrää.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Breeze

« Vastaus #2 : Syyskuu 22, 2017, 21:24:21 ip »
Tuommoista tai vastaavaa pitää olla aina saatavilla.
Itse käytän aina tuommoista, kun on sähköliitin auki.
Pesun jälkeen tulee suihkuteltua ohjaustangon katkaisijat tuommoisella aineella.

Tämäkin vielä! ! !

Jouko S

« Vastaus #3 : Syyskuu 23, 2017, 09:01:46 ap »
Jos haluaa vielä hifistellä, niin tuon kontaktipuhdistuksen jälkeen vielä suihkaus esim. tällä: http://m.motonet.fi/fi/tuote/606067/CRC-Kontaktisuoja-200ml

Jouko

Olavi

• MG California1100ie, Breva 850 , Ducati Monster796
« Vastaus #4 : Syyskuu 23, 2017, 09:11:03 ap »
Kontaktisprayn autuus tuli koettua viime kevään. Loppusyksystä 2016 Calin lyhyet valot eivat pelanneet, eikä omin toimin asia edistynyt spray suihkeista ja lampun vaihdoista yms. huolimatta. Tappio piti tunnustaa syksyllä ja mietteissä oli pyörän kuskaaminen jollekin sähköistä enemmän ymmärtävälle. Kevät, kun koitti - apropoo kynttilä syttyi, kun ekan kerran laitoin pyörän tulille. Niin oli vaan aika+kontaktispray tehnyt tehtävänsä liitoksissa.  ;D
Tarpeeksi ei riitä, vasta liika on tarpeeksi.