Jos ei olisi mennyt takuuseen, niin tuon olisi kohtuu helpolla löytänyt kotiolosuhteissakin. Eturengas ilmaan ja pyörimään, sitten tussia tai liitua levyn pintaan. Pyöriessään näyttää kohdan josta nappaa kiinni.
Pitääkin kokeilla tuokin konsti. Ilmeisesti jarrua pitää puristaa pyörityksen aikana ihan pikkuisen? Levyt ovat kelluvat joten vikakohtaa ei välttämättä saa selville mutta kumpi levy on kiero selvinnee. 
Sellainenkin vika voi olla että suora levy nykii jarrutuksessa. Sen aiheuttaa levyssä oleva kitkan suuruuden muutos osalla kierrosta. Toistaiseksi en tiedä kumpi tapaus on kyseessä eikä asia hirveästi kiinnostakaan. 
Kelluvissa levyissä on nuo "niitit" jotka pitävät levyn keskiössä kiinni. Pitää vielä herkistellä niitä josko sillä olisi vaikutusta. Joskus on ollut. Nyt on vain niin vähän ajettu pyörä että tuskin ovat kovasti likaantuneet.
Yritän saada neuvotelluksi että vaihdan levyt itse ja saan pitää vanhat levyt varalla. Katsotaan miten käy. Epäilen että vaihtotyö on kalliimpi homma Heinolla kuin levyjen hinta yhteensä. Säästyvät tekemästä takuutyötä. Valmistaja maksaa yleensä takuutöistä varsin niukasti.