Kirjoittaja Aihe: Uusi V7 II vetää huonosti kylmänä  (Luettu 10809 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Uusi V7 II vetää huonosti kylmänä
« Vastaus #30 : Syyskuu 07, 2017, 19:16:28 ip »
Liekö säädetty jo aika laihalle näihin olosuhteisiin tehtaalla? Alkaa uusimmat päästörajat olla tiukassa pelkällä ilmalla jäähtyville.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: Uusi V7 II vetää huonosti kylmänä
« Vastaus #31 : Syyskuu 07, 2017, 22:02:08 ip »
Liekö säädetty jo aika laihalle näihin olosuhteisiin tehtaalla? Alkaa uusimmat päästörajat olla tiukassa pelkällä ilmalla jäähtyville.

Olet harvinaisen oikeassa. Lisäksi meillä on erilainen bensiini kuin on etelämmässä. Petäjäistä on laitettu mukaan. Kuten lisähappea jonka tarkoituksena on nopeuttaa palamistapahtumaa sekä kymmenkunta muuta "lisäainetta" jotka syövät kokonaistehosisältöä.

Laihalla käynti lyö vihreää aatetta vastaan sillä laihalla käyvä kone tuottaa runsaasti typen oksideja. Joita toki yritetään katalysaattorissa muuttaa vaarattomiksi yhdisteiksi.
Hiilidioksidi on keinulaudan toisessa päässä ja typpioksidit siellä toisessa. Kun toista välttää saa toista.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Uusi V7 II vetää huonosti kylmänä
« Vastaus #32 : Syyskuu 07, 2017, 22:26:31 ip »
Toiminnasta viis, kunhan maailma pelastuu  :-\
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Uusi V7 II vetää huonosti kylmänä
« Vastaus #33 : Syyskuu 10, 2017, 20:02:54 ip »
Tässä kuvat tehtaalta, V9 ja MIUG3. Näkyy "kaksi yhteen" imukanava ja (ilmeinen) mutikka, joka kääntää/tunnistelee läppää?
"Engine Lubricated by Castrol" -tarra on ilmaantunut runkoputkeen...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 11, 2017, 19:46:19 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.