Ihan vakio on.
Ei kuumene liikaa vaikka paikallaan kävisi tyhjäkäyntiä tankillisen.
Jos antaisi kierroksia niin parissa minuutissa olisi putket valkohohtoiset.
Olen noita lämpiämiskokeita tehnyt useilla malleilla, tosin en V7 II:sella.
Kerhokaveri oli huolissaan tänään kun laitoin C14 käymään Kerhon pihassa tyhjäkäyntiä sillä välin kun kävin vessassa ja vaihdoin ajoasun päälleni. Kävi huussin oven takana kysymässä että sammuttaako hän pyörän. Ei tarvinnut. Öljyn lämpö oli vasta 58 astetta. Ajoon lähdettyä lämpö nousi, kaupunkiajossa, liki 130 asteeseen. Moottoritien pätkällä kaupungista kotiinpäin lämpö putosi alle sadan. Aika kivasti olen saanut lämpötilan pysymään yli 80 asteen lukemissa. Kertaakaan ei ole jäähdytinpuhallin käynnistynyt ajon aikana. Käynnistyy 138 asteessa ja sammuu 125 asteessa. Jäähdytin on etupuolelta tukittu pientä aukkoa lukuun ottamatta.
California Adamantissa olen laittanut sylinterien eteen levyt että moottori lämpiäisi. Näillä syksyisillä säillä lämpötila pysyttelee harmillisesti alle 60 asteen vaikka ajaa kaupunkiajoakin.
V7 II:ssa on isot jäähdytysrivat joten sekin jäähtyy sekä paikallaan että ajossa. Onhan sen kestettävä kaupunkiajoa Saharassakin.