Miun Italialaisessa (Cagiva) on noissa sähköyksiköissä semmoinen pieni nasta ja sarvikossa vastaavasti reikä, joten kun kahvalämppäreitä asenteli, niin piti sarvikkoon porata pari uutta reikää.
Niin se on useimmissa Guzzeissakin että sähkölaitekoteloissa on muovinen tappi joka pitää kohdistaa ohjaustangossa olevaan reikään. Aika usein näkee että ei ole ihan osunut. Joissain pyörissä on myös kohdistimet jarru- ja kytkinvipujenkin kiinnityksessä. Jos haluaa muuttaa asentoa tai sijaintia niin joutuu joko poraus- tai viilaushommiin.
Että jos ruuveja kiristäessä jää katkaisijakotelon sauma irvistämään niin saattaa olla kyse että ei ole aivan oikealla kohdalla.
Eräässä vastaan tulleessa ohjaustangossa homma oli hoidettu kulmahiomakoneella: ei ihan puolta ohjaustankoa hiottu puhki.
Tarviketangoissa ei ole kyseisiä reikiä vaan ne täytyy niihin mitoittaa ja porata. Tai kiinnittää osat muulla tavoin pyörimättömiksi. Itse suosin että kytkin- ja jarrukahvan kiristys on sen verran löysä että keikahtaessa nurin pääsee kahva pyörähtämään ettei katkea hetikään. Nykyään on ruvennut keikahtelemaan. Onneksi vain paikoiltaan. Toistaiseksi.