Kirjoittaja Aihe: CARC-perästä  (Luettu 2604 kertaa)

gringo

  • Viestejä: 143
CARC-perästä
« : Elokuu 20, 2017, 09:02:44 ap »
Hei,
tästä on varmaan juttua ollut ennenkin, mutta kiinnostaisi kuulla asiasta enemmän perillä olevilta mielipiteitä kyseisestä perästä. Onko siinä jotain sellaista, jota pitäisi erityisesti huomioida öljynvaihdon lisäksi, mahdolliset tyyppiviat, alttius esim. veden pääsylle perävaihteen sisään (V11 mallissa se lienee yleinen vaiva), huollon helppous/vaikeus (laakereiden vaihto jne.). On tullut luettua mm. halkeamisista.
Kertokaahan näkemyksiänne murikasta. Yhdessä pyörässäni sellainen oli, mutta oli vehje niin vähän ajettu, ettei mitään ilmennyt. Kallis lienee korjata jos päreiksi menee. Onko kestävä rakenne? Tuleeko jotain muuta, jota en ymmärrä kysyä, mieleen?

kvlm

  • Viestejä: 378
Vs: CARC-perästä
« Vastaus #1 : Elokuu 20, 2017, 09:46:18 ap »
V11 perän vesiongelmasta en ole kuullutkaan -ei ole omasta koskaan löytynyt (160tkm takana)

-KG-

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: CARC-perästä
« Vastaus #2 : Elokuu 21, 2017, 07:29:47 ap »
Hei,
tästä on varmaan juttua ollut ennenkin, mutta kiinnostaisi kuulla asiasta enemmän perillä olevilta mielipiteitä kyseisestä perästä. Onko siinä jotain sellaista, jota pitäisi erityisesti huomioida öljynvaihdon lisäksi, mahdolliset tyyppiviat, alttius esim. veden pääsylle perävaihteen sisään (V11 mallissa se lienee yleinen vaiva), huollon helppous/vaikeus (laakereiden vaihto jne.). On tullut luettua mm. halkeamisista.
Kertokaahan näkemyksiänne murikasta. Yhdessä pyörässäni sellainen oli, mutta oli vehje niin vähän ajettu, ettei mitään ilmennyt. Kallis lienee korjata jos päreiksi menee. Onko kestävä rakenne? Tuleeko jotain muuta, jota en ymmärrä kysyä, mieleen?

http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=3956.0   lue nyt vaikka tuo ketju aluksi.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

egon

  • Viestejä: 973
Vs: CARC-perästä
« Vastaus #3 : Elokuu 21, 2017, 15:56:29 ip »
Omasta Brevasta korkkasi takapyörän laakeri jossain runsaan 50 k kohdalla. Laakerista oli pitimet hajonneet ja sitkeä huhu kertoi, että laakerivalmistajalta on jossain vaiheessa tullut jollakin tavalla epäkuranttia tavaraa markkinoille. Klubiaskin kanteen laskettuna takapyörän laakerilta saa odottaa puoleen miljoonaan saakka yltävää kestoikää. Laakerin pitimien tilan näkee perää avaamatta kun stefan poistaa asemistaan. Meinaan, että jos alkaa huolestuttaa, niin voi sinne kurkistaa sisään.