Onneksi, esimerkiksi, Leak MC sai uuden paikan läheltä. Siellä on rakennettu ja todennäköisesti rakennellaan ja entisöidään ainakin Tampereen komeimmat pyörät ja autot. Olivat oman tallini yläkerrassa vuokralla vuosikymmenet. Monta muuta kerhoa sai lähteä myös. Joillekin se merkitsee rukkasten naulaan laittoa, jotkut ovat löytäneet uuden paikan. Mutta aina kauempana keskustasta ja jopa naapurikaupungeista tai niiden naapureista.
Olihan se tiedossani, ja mainittiin vuokrasopimuksessa, että jollain aikataululla hommat niissä tiloissa loppuvat. Paikalla pitempään olleet olivat kuitenkin sitä mieltä että ei vielä aikoihin. Mutta tilanteet muuttuvat ja nyt muuttuivat näin. Sain sentään 3 kk muuttoaikaa josta on vielä kolmisen viikkoa jäljellä. Toki täydellä vuokralla. Ne kolme viikkoa menevät onneksi kaverin tilin kautta eli jotain jääkin sillä oli alivuokralla. Asiasta voi olla hyötyä myöhemmin. Ensi viikon aikana paikka on tyhjä minun omaisuudestani.
En toki tyhjän päälle putoa. Oma Kerhoni LCRMC on edelleenkin voimissaan ja vastaanottaa kaikki pyöräni talvisäilytykseen kohtuullisella hinnalla naapurikaupunkiin. Pientä huoltoakin siellä voi tehdä mutta pidempiä projekteja ei hyväksytä. Kerhossa on keskitytty ajamiseen eikä rakenteluun. California 1400:n muutoksien tekeminen Kerholla oli jo siinä rajoilla. On tärkeää että kaikki jäsenet pääsevät tarvitessaan ylläpitämään pyöriään. 
Olen siis pudonnut, ainakin toistaiseksi, rivimotoristin tasolle. Itse asiassa odotan mielenkiinnolla millainen vapaus minulle koittaa. 
Isompien vahinkojen välttämiseksi pitää "jäämistön" hallintaa ja huoltoavielä kehittää vahinkojen minimoimiseksi ja mahdollisesti suorittaa jotain luettelointia. Osa tavaroista saattaa olla jollekin muulle tarpeellisempia kuin itselle. Mutta vasta myöhemmin syksyllä sillä nythän on kesä.