Tallissa on kohta nosturi tyhjä, kun Aprilia on valmistumaisillaan.
Olisi V65 Lario, joka vaatisi täydellisen läpikäynnin.
Löytyy yksi kokonainen moottori, joka ei ole ollut minulla käynnissä.
Löytyy yksi purettu moottori, johon pitäisi uusia suunnilleen kaikki liikkuvat osat.
Löytyy yksi kokonainen vaihdelaatikko, joka ei ole ollut minulla ajossa.
Löytyy yksi purettu laatikko, josta tuli ristikko läpi, mutta nyt se on korjattu.
kolme perää.
Kahdet jarrut ja vanteet.
Alkuperäiset pakoputket.
Katteita melkein kahteen Larioon.
Monta pahvilaatikollista osia, siis kaikin puolin osiltaan täydellinen projekti.
Oikeastaan ainoa puute on tarrat, mutta nekin voi teettää paikallisella taikurilla.
Mutta...
Olisihan se kiva tehdä (melkein) orggis Lario, mutta sitten näin tämän kuvan (Upeaaaa!!-palstalla).
Josta tuli mieleen, että ostan Brevan ja naitan sen Larion kanssa, enkä kerro viranomaisille mitään, tai sitten kerron, jos on pakko.
Joten mitä mieltä raati on. Kumpi on pöljempi ja kalliimpi tapa tehdä itselle Moto Guzzi?
