Nyt kun olen vihdoin ehtinyt vähän ajelemaankin, on Breva alkanut tuntua ihan hyvältä valinnalta. Voima riittää juohevaan liikkumiseen moottoritienopeuksillakin. Verrattuna aiempaan Nevadaan on kulku vakaampaa ja tien röykyt ja heitot pyörä selvittää mukavasti. Ajo-ominaisuudet mutkaisellakin tiellä kohdallaan. Tehokkaampiin jarruihin on hieman totuttelemista. Muotoilu alkuun hieman oudoksutti, mutta nyt on silmä siihen tottunut. Muutamat kommenttinsa antaneet naispuoliset henkilöt ovat muotoilua jopa kehuneet.
Ajoasentokin on suht sopiva. Tankoa ajattelin nostaa hieman kun sain hommattua 2,5,cm korotuspalat. Miten on noiden asennuksen kanssa, riittävätkö jarru- ja kytkinletkut ja johdot sellaisenaan ? Polvikulmaakin voisi ehkä yrittää säädettävillä jalkatapeilla korjata. Onko näistä kellään kokemuksia ? Turhan päiten ei noita viitsisi hankkia. Paljon ei asialle varmaan voi tehdä, mutta jo tuumakin voisi jotain vaikuttaa.
Brevassa on paikallaan tuollainen "sport"-kate, joka ulottuu vain hiemman mittariston yli. Isompipleksisen Nevadan jälkeen tuntuu oikeastaan aika mukavalta hyvällä kesäkelillä. Kypärämelu on paljon vähäisempää ja noin satasen nopeudesta alkaen tuulen paine kannattelee yläkroppaa. Jotenkin tuntuu myös siltä, että tuulen suunnan ja puuskien voimakkuuden aistii paremmin kuin isomman pleksin takaa. Miinuksena tietty vähempi suoja sateella ja kylmillä keleillä. Pidemmillä reissuilla varmaan isompi pleksi puoltaa paikkaansa.