Kirjoittaja Aihe: Autoissa on pissapoika!  (Luettu 3191 kertaa)

Machiavelli

Autoissa on pissapoika!
« : Kesäkuu 18, 2017, 02:18:12 ap »
No joo, eilenkin oli aivan loistava keli kaikille tielläliikkujille... Kuitenkin joillakin autoilijoilla on tylsää kun pitää se tuulilasi pestä juuri kun on ohittanut moottoripyörän... tulin kotiopäin mökiltä E4 -tietä noin 130 kmh vauhtia ja ohitse pyyhkäisi erään saksalaismerkin valmistama maasturi joka tuli eteeni välittömästi ohituksen jälkeen. Samantien alkoi hillitön tuulilasin pesu jonka tulkitsin jonkinlaisena  kiusantekona. Sattumalta mulla oli kyydissä nuorin tytär 12v . joka kysyi että mikä se sadekuuro  oli... Kerroin että se oli Audimies Q5,  vailla omaatuntoa...

motomatti

Vs: Autoissa on pissapoika!
« Vastaus #1 : Kesäkuu 18, 2017, 02:25:25 ap »
Olen kyllä joskus kostanut. Minne lie sivupeili joutunut.....

NorgeGTL

« Vastaus #2 : Kesäkuu 18, 2017, 09:48:11 ap »
En ole koskaan mokomaa tulkinnut kiusanteoksi enkä ottanut itseeni. Ja ei ole edes koskaan haitannut.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

TunturiTT

« Vastaus #3 : Kesäkuu 18, 2017, 11:05:13 ap »
Monestikin tullut eteen vastaavaa. Pyörällä tosin ei tarvitse moisen mäntin takana kauaa viipyä. Ehkäpä heidän heilat ovat karanneet motoristin perään, niin pitää yrittää kostaa..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

« Vastaus #4 : Kesäkuu 18, 2017, 12:30:59 ip »
Pari kertaa ihan tahallista ruiskuttelua olen saanut. Eräänkin kerran nuorilla miehillä oli oikein hauskaa yrittäessään osua tarkasti: pesuainesuuttimista toinen oli suunnattu katon ylitse suoraan taaksepäin. Pojilla oli aikansa hauskaa keskisorminäyttelyineen. Hymy heillä kyllä hyytyi melko pian. Ehkä olin liian ankara.

TunturiTT

« Vastaus #5 : Kesäkuu 18, 2017, 13:17:59 ip »
Joskus tätä kavereiden kanssa mietittiin, että pyörään olisi suht helppo asentaa pieni säiliö ja pesuri, jonka suutin olisi sivulle. Pyryn voisi täyttää mieleisellään myskillä. Tai vaikka sellainen puristettava ketjurasvari joka olisi suunnattu "pieleen". Ohittaessa sitten ruilauttaisi vaikka kalaöljyt kupeelle.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

heimoli

« Vastaus #6 : Kesäkuu 18, 2017, 22:27:00 ip »
Aikanaan oli kiva vesipyssyllä, Suzuki Gt750, 3-syl, 2tahtia, vesijäädytys
vähän lipsutella pikku vaihteella ja kaasulla ao auton takana ja sitten
tempaista urku auki ohi, ja jättää auto haisevaan siniseen pilveen kilometrin
matkalle. Mutta se oli silloin 70-80 luvulla. Heimo