Näillä toimin LMIV:ssa onnistui pehmeämpien 150:n renkaiden käyttö, koska aikanaan 130:stä ei löytynyt vastaavaa.
Takahaaruka linjataan niin, että kardaani mahtuu vielä vapaasti pyörimään + levikepala perän ja takapyörän väliin - 2/3 spooria kesti kisakäytössä.
Jotain 20 milliä sivuun puolattua vannetta ei vielä kauheasti ajossa huomaa.
Ei myöskään takarenkaan sivuun linjausta

Tonti-runkoisen pyörän takarenkaan leventäminen vaatii vähintään huomattavaa keulan laskua (huom! sisäänjousto), jotta ajo-ominaisuudet säilyvät, kuten motomatti jo kirjoittikin.
Leveämmällä takarenkaalla pyörä muuttuu kankeammaksi kääntää - maantie käyttöön kannattaako?
Optisiin/makuasioihin en ota kantaa.
Takahaarukan modifiointi onkin sitten työläämpi / kalliimpi homma:
http://www.dynotec.de/bilder/2V-2009/DSC00118.JPGT,
Jukka