Olikos tästä jo linkkiä:
Uudempi: 
https://www.youtube.com/watch?v=gV0oMZqJAyA&t=28sVanhempi: 
https://www.youtube.com/watch?v=3cdVsfirEzQ-   Tatra 603 Limousine moottori, alumiinista valettu blokki, sylinterit harmaavalua, pituus 40 cm
-   2500 ccm, 110 hv, 170 Nm
-   ajopaino 350 kg (vähemmän kuin Goldwing tai Rocket III)
-   Guzzi 1965-73 runko, pidennetty ja vahvennettu
-   5 lovinen vaihteisto, svingi ja takahaarukka Guzzista
-   tankki Goldwingistä, vanteet muualta, pakoputki Grisosta
-   jalkatapit tarvikkeena
-   laturi siirretty takapuolelle, käyttö nokka-akselista hihnalla (piti tehdä välitys että pyörii riittävän nopeasti)
-   adapteri vaihdelaatikon sovittamiseksi moottoriin
-   öljynsuodatin vaihdettu nykyaikaiseen (alkuperäinen oli pestävä)
-   6,5 L öljymäärä, öljynjäähdyttimet molemmin puolin moottoria
-   svingi muutettu ja kardaania muutettu että saa leveän takapyörän
-   ohjelmoitava Motorcraft oli ratkaisu sytytysjärestelmäksi
-   2 kaksoiskaasutinta, 4 imukanavaa, alkuperäiset toimivat OK
-   kaikki teki itse, paljon pieniä osia piti valmistaa, projekti kesti 5 v
-   sytytysjärjestelmän asentoanturi edessä keskellä, öljytikku (alkuperäinen) vieressä
-   digitaaliset mittarit, etupyörässä nopeusanturi
- nyt virallisesti rekisteröity; Moto Guzzi V7 (-73)
- rakentaja kiittää mielenkiinnosta, 400.000 katselua nyt jo tähänastisista filmeistä
- joitakin muutoksia piti tehdä maantiekäyttöä ajatellen
- lämpöanturi lisätty öljynsuodattimen viereen
- sylinterien 3 ja 4 välissä näkymättömissä myös lämpöanturi (näytöt tankissa, ylempi moottori, alempi öljy)
- koskaan ei ole mennyt öljy yli 90 C
- etuhaarukkaa piti vahvistaa vielä rekisteröintiä varten
- superpehmeä ajaa, menee suoraan, hyvä handling, 95 dB