Just satuin lukemaan V11LeMans.com -palstalta tarinan, jossa kaveri ei saanut paineita ollenkaan nousemaan kun oli vaihtanut UFI suodattimen (pyöritteli moottoria startilla tulpat irti). Lopulta hokasi, että tiiviste oli liian ohut. Vaihtoi vanhasta tiivisteen ja vot, paineet nousi. Sama suodatin kuin Cali1100 mallissa.
Tässä yksi kokeneen kaverin mielipide (se, joka rakensi mm. sen lentokoneesta peräisin olevan "pikkulohkon" Larioonsa, itse olen käyttänyt aina pelkästään UFI suodatinta eikä ole ongelmia kohdalle sattunut, vaikka se on "made at night, in Tunisia":
"I've quit using the UFIs on the big blocks because of what *I think* are gasket problems, not to mention a few cases of leaking at the seams reported by guys with Outsiders. I've been using the Bosch 3330 for years. MGCycle also sells the HiFlow HF551, which I've heard good things about."