Turhapuron muisti palailee pätkittäin ...
Tein laitteesta kaupat kohta tuon näyttelyn jälkeen. Frank Nymanilla, Heikki Aggen kanssa. 1,1 Jammu jäi sinne Kauniaisiin. Lempparin noudin keväällä Piikkiöstä. Oli eka reissuni sinne.
Oltiinhan me aika äijiä sinä keväänä. Kaijus ja minä. Kaijuksella uudenkarhea Laverda ja mulla Lemppari. 
Aggen kanssa minäkin kauppaa väänsin. Enemmän oli tunnetta kuin järkeä pelissä - minulla, siis. Vaihtoon meni uudenkarhea Gold Wing 1100, puolivuotias Suzuki DR 125 (talvirallia varten hankittu) ja vielä useampi tuhat markkaa tilkkeeksi.... Mutta olihan upea pyörä. Vakiolaitteeseen asennettiin "Executive"-varusteet, eli katteen levikkeet, korkeampi stonga ja muotoon valetut sivulaukut.. valitettavasti en löytänyt kuvaa hänestä.
Toisen kerran tein saman laitteen kanssa tunteella päätöksiä keväällä -97, kun RGS oli palannut Piikkiöön (vakiovarusteisena) ja katsoi minua kutsuvasti.. pitihän hänen päästä takaisin kotiin, joten pistinpä vaihtoon silloisen soolopyöräni (sivuvaunuilu oli tuolloin päähommaa) eli 850 LM III:n. Ihan samanlaisen kuin Anterolla nyt on, vähän harmittaa vieläkin silloinen hölmöilyni. Talouden realiteetit iskivät aika pian ja jouduin Laverdasta luopumaan.. eli siinä sitä oltiin ilman RGS:ää ja ilman Lempparia, -kele